PÅ JOBBET: KARRIÄRFRÅGAN2011-11-11
Jag har arbetat i några år på samma avdelning. Det senaste året har jag dock börjat fundera över om jag är på rätt ställe och position. Jag kan dock inte riktigt sätta fingret på exakt vad det är som gör att jag inte trivs. Jag är samtidigt rädd att byta jobb då det kanske inte är bättre där heller. Hur skall jag få klarhet i mina tankar?